caution!

Jag är verkligen nere i en jättedålig bloggperiod. Och det är inte det minsta självvalt, utan det är min dåliga dator som inte riktigt vill det jag vill. Speciellt i dessa tider när jag har massor av roliga grejer på gång! Jag satsar på att inhandla en ny dator ganska snart, så ska nog bloggandet komma igång igen! Tills dess blir det korta bildlösa inlägg tyvärr.

Är nyss hemkommen från Stockholm! Jag och systeryster for till storstaden igår för att shoppa och gå och titta på Bounce! Så förbannat bra de är! Jag blir helt spattig i kroppen när jag tänker på det! Och i showen integrerade de verkligen publiken och använde lokalen på alla sätt man kan tänka sig. Sjukt bra! Och så kom jag hem med lite balla danskläder och söta skor bland annat! Prickade in perfekta vädret i härliga Stockholm!

Förhoppningsvis på återseende snart med bilder och bra dator! :D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0