allt tar slut på samma gång

Mycket dans just nu. Igår efter jobbet så dansade alla lärarna igen. Vi har nu satt hela lärardansen till uppvisningen, och jag tycker verkligen om den jättemycket! Det blir jätteroligt att dansa den, speciellt i våra sjukt snygga specialbeställda byxor! Yaay! Idag har det också varit dans, jag jobbade på förmiddagen. Det gick jättebra, det känns att vi börjar närma oss el grande finale! Roligt roligt!

Gick en runda på stan efter jobbet, och shoppade loss lite. Egentligen var jag på jakt efter sånt som tagit slut eller gått sönder, men det slank ner lite annat också. Bland annat en uppbyggande brun utan sol, nu jävlar ska jag fejka till mig snygga bruna ben! Sen blev det också två par fina örhängen och en mineralfoundation. Däremot hittade jag inga bra rengöringsprodukter för ansiktet. Jag vill ha en ny serie som är bra, men jag vet inte vad jag ska köpa. Några tips på bra produkter?


Hittade också lite kläder och ett par solglasögon (thank god, mina gick sönder i fredags), men det får bli en annan gång.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Testa Exuviance som rengöringsprodukter. Dyra men bra och räcker länge. Finns hos mig på jobbet :) 175 kr för testförpackning av alla produkterna. Mina tester räckte i ca 3 veckor om inte mer. Annars är ju apotekets grejer skonsamma för huden och bra pris på. Synd att vi inte kunde ses igår, får ta det en annan dag. Ni verkade ha kul iaf :)

2009-05-03 @ 18:23:12
URL: http://amelieclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0