workoholic

Helgerna är värst på hela veckan. Jag jobbar aldrig så mycket som då. Det är ganska jobbigt, men nu har jag jobbat satan ett tag så jag får vara ledig de två kommande helgerna. Skönt! Men det är väldigt trist att jag alltid jobbar när alla andra är lediga, alltså kvällar och helger. Det sociala livet blir lite efter kan man säga. :P Men jag får sköna pengar som kan gå till någon rolig weekendresa eller kanske sparas till någon rolig dansutbildning eller liknande. :D

Dags att åka, först ut är Kulturama, för att sedan fortsätta vidare mot leos! Ha en skön söndag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Haha men Elin, du kommenterar det inlägget där jag skrev att det inte blev någon bio, och så undrade du vilken vi såg! Haha :P Vi hyrde tre skräckisar istället, kommer inte ihåg vad dom heter dock;) haft en bra helg med massa jobb?:O

2009-03-22 @ 19:33:13
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0