vilket fläng!

Har fortfarande inte hunnit med någon dusch, mamma och jag har istället flängt runt jättemycket! Jag fick nämligen ett sms att varor från H&M kommit, och vi trodde såklart att det var hemtextilierna! Så vi skyndade oss ner till affären, för att inse att vi inte hade någon plånka med oss, åka hem igen, tillbaka till affären, för att upptäcka att det bara var mina skor som äntligen kommit i rätt storlek! Så vi fick ta en hamburgare på Barks och åka hem igen, utan att mamma fick något roligt. Men jag fick skor och mycket övningskörning däremot! :D


Finfina skor, nu i rätt storlek!

Innan såg det ut som att jag var en liten flicka som provade mammas klackskor ungefär, tre storlekar för stort är ganska mycket! Men nu passar de fint, lite tajta nästan! :O  Så jag får väl töja ut dem lite, använda och gå mycket med dem (och få knöggliga tår den första tiden).

NU blir det dusch! :D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: pancake

uhh! heta skor! ge oss bara lite vååår

2009-03-04 @ 21:02:13
Postat av: Lars-Börje

sööööta!

2009-03-05 @ 09:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0