ute på äventyr med mamma

Idag var jag uppe och igång ganska tidigt, halv 9 var mamma och jag ute och övningskörde. Går riktigt bra nu måste jag säga! Körkortet känns inte alltför avlägset! :D Vi körde mest på glorundor, kollade in fina hus i områden jag inte visste existerade ens. Vi körde också och hämtade ut paket från H&M på Ica. Vi beställde från H&M Home för några veckor sedan, och nu hade grejerna kommit! Kul att få gå in och hämta ut ett så stort paket. Det jag hade beställt var ett helt galet psykadeliskt tyg i rosa toner. Inte den blekaste vad jag ska använda det till, men det är i bra kvalité och redan fållat, så något roligt kommer jag nog få till. Det får ligga hemma och gro lite tills jag vet hur det ska användas. :)


Woaaaahaaoo!


Tyget levererades i denna väskan, och den kommer jag inte ha några problem med att hitta användning för!

Tyget är designat av Liselotte Watkins, en svensk illustratör som har fått ett stort erkännande. Hennes illustrationer hittas till exempel i varje nummer av brittiska Vouge och diverse reklamkampanjer och liknande. Jag älskar hennes illustrationer för att hon får in så mycket liv i dem, och lyckas verkligen göra dem speciella och intressanta.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0