tomt i kylskåpet!

Det ekar i vårt kylskåp, och skafferiet också för den delen! Ganska jobbigt när man kommer hem och är jättetrött och hungrig efter att ha dansat ett antal timmar. Dessvärre fungerar det väldigt sällan att säga till mamma att det är tomt. Svaret man brukar få är "du har lika långt som jag till affären". Väldigt sant, men så tomt som det är nu så går det bara inte att cykla iväg och fylla cykelkorgen, det krävs en bil för det! Jag får hoppas att läget kommer stabiliseras snart, för jag får snart slut på idéer för måltiderna.

Har dansat en massa, och det gick hemskt bra. Nu börjar jag komma nånvart med eleverna, och det är roligt att se att de är så intresserade! Att få visa upp i Konserthuset för är en väldigt bra sporre! Kom fram till att vi ska ses lite extra nu och träna med street prep., även om det är lov egentligen. Kanske ska dansa i pausen på en Lakersmatch dessutom, så det måste vi också repa lite inför. Hoppas det blir av, det vore roligt!


Det är ju helt uppåt väggarna! Karins gamla dansskor av olika slag uppspikade på väggen på Kulturama!

Dags att duscha och sova, imorgon blir det jobb på leos, dansa modernt och kolla lite grejer på stan. Då vill man vara pigg! :) Sov gott!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0