tanzen!

Nu är jag på lite bättre humör igen, bort med depp och in med energi! Det är alltid så himla roligt att komma till Kulturama och bara få träffa alla och ha det bra. Gick dessutom jättebra att dansa idag! Kändes som om jag hade ett jätteflyt och det bara funkade! Så härlig känsla! Och så blev man glad i hela sig när man fick prata om helgen igen också. :D Karin sa att Ragdollz också hade varit väldigt n öjda, så förhoppningsvis vill de komma tillbaka någongång! Och då borde fler ta chansen att komma och träffa/dansa med dem!


Men nu ska jag koreografera lite på uppvisningsdanserna så jag kan lära ut det imorgon, och så hinna duscha lite också!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0