tacokväll

Jag var helt slut igår efter jobbet! Vet inte varför men huvudvärken tryckte och ögonlocken ville stängas igen för alltid. Men hela familjen var iallafall hos Eric på kvällen. Mamma hade donat och tagit med tacos och sedan pannacotta till efterrätt. Mumsigt! Han börjar få det riktigt fint nu! Fortfarande väldigt mycket plats och lite grejer dock. :)

Men idag har jag vaknat och känner mig utvilad! Kan det bero på mitt nystädade sovrum? Who knows. :) Ska jobba hela dagen på leos, så jag kommer nog vara ganska trött ikväll också. Men nu är humöret på topp så jag får glida på det så länge det går!

Ha en bra dag allihop!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Ska du jobba röven av dig, det går ju inte för sig ;) Det är bara bra här, ska packa lite grejer inför helgen nu, ska in till stan ikväll och ha myskväll med Niclas, med bio å såå! =) Somna inte på jobbet nu =P Jättefint ditt sovrum är förresten, asmys!

2009-03-21 @ 11:40:16
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Bror

Trodde att vi var överens att det inte var tacos!

2009-03-21 @ 19:00:31
Postat av: älin!

Ja just det, bönor och lök och sånt där i köttfärsen ju! :O

2009-03-22 @ 09:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0