super!

Det gick kanon att dansa idag. Jag hade verkligen energi att ta till mig allt och orka köra fullt! Då är det så förbannat roligt! Vi fortsatte med vår savanndans till uppvisningen och hade tid för att fila lite på gamla koreografier på On Stage. Bra dansdag! Dessutom gick det bra på Pilbäck, visserligen var det bara fyra elever där, men de var alla väldigt intresserade och vågade prata och fråga. Kul! Jag kommer inte heller träffa dem på två veckor nu, för de är lediga från skolan, så då kan jag samla ny kraft och inspiration till sluttampen.

Har bokat hemresa från Stockholm sista helgen i maj också, det blir till att flyga upp dit och sen tåget hem. Lisa ska boka flyget så snart som möjligt. :) Så i maj blir det Stockholm och Bounce framförallt! Så himla roligt! Kul att åka med systeryster också, det var länge sedan bara vi två gjorde något sådant. Så nu är jag glad!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0