söndag idag igen

Nu är jag hemkommen och färdigjobbad. Så himla skönt när man väl är klar med allt! Var lite småtrött på mina elever idag. De små streetarna var jätteduktiga och söta, men mina 13-16 åriga jazzare var väldigt trötta. Suck! Jag antar att jag också var lite sådär småcool och trött jämt i den åldern, men det blir lite dumt när jag och eleverna drar åt olika håll. Jag vill så mycket med dem, att de ska hitta sig själva i dansen och våga uttrycka sig. Ta ut alla rörelser och bara ha roligt med koreografin! Fast jag får nog ha lite bättre tålamod, om några år kommer säkerligen några i gruppen dansa på en högre nivå och fattat bättre vad det innebär att dansa, och dessutom vuxit ur den hämmande coolheten. Tålamod Elin, tålamod!


Wall of Names på Kulturama! Mitt namn är litet i mitten, ser du? :D

Käkade på Subway innan jag jobbade på leos, sjukt gott där! Fast jag känner att jag nog snart behöver ta med matlåda till leos, för nu äter jag maten som finns där, alltså vanlig snabbmat. Man tröttnar ganska fort på det, speciellt om man dessutom äter det på fritiden. Fast det är hemskt praktiskt att alltid ha tillgång till mat om man inte har hunnit/orkat fixa mat tidigare! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0