promenad

Gick brorundan med Sanna och Thea precis, hur skönt som helst! Inte särskilt kallt (vantar rekomenderas dock, vilket jag inte hade) men ändå friskt i luften. Så nu känns det att man har massa energi! Och alltid roligt att gå och ventilera lite och prata om allt och inget. Söta Thea var också länge sedan jag träffade, Sannas Berner Sennen. Hon rultar fram och är allmänt mysig. :)


Promenadsällskap!

Och vi såg en fågel som måste ha varit en rovfågel av något slag. Typ en falk eller så. Häftigt! Jag blir alltid så till mig när jag tror mig se en rovfågel, det känns så speciellt på något sätt eftersom man i princip aldrig ser till någon. Snajsigt värre!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: pancake

hehe.. nice pic! :p

2009-03-12 @ 12:02:15
Postat av: älin!

Ja jag tycker den blev jättefin! :D

2009-03-12 @ 13:00:36
Postat av: Danne the weird fucka

"Inte särskilt kallt (vantar rekomenderas dock, vilket jag inte hade)"



Snackar du om? Hade två tröjor och en jacka på mig samt vantar och mina bollar frös så förbannat att de åkte upp till magsäcken. Nu - 20 minuter senare - har de fortfarande inte vågat åka ner i säcken där de hör hemma.

Sjuuukt kallt ute!

2009-03-12 @ 15:27:58
Postat av: Lars-Börje

låter mysigt! er promenad, inte dannes bollar.

Älskar berner sennen, de är så himla fina!

2009-03-12 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0