ojoj, här händer det grejer

Nu har jag suttit och mixtrat med desigen på bloggen en tag, och jag är väl inte speciellt nöjd egentligen. Men jag lär mig iallafall en massa nytt! :D Det hjälper verkligen att bara sitta och klicka och dona, för man förstår till slut mycket lättare. Men nu får det se ut så här ett tag, jag hinner inte fixa mer med det just nu. Men senare blir det ändring igen! Som man brukar säg, omväxling förnöjer! :)

Jag gjorde semlor tidigare idag och smällde i mig. Det känns extra gott nu när det inte längre är på tapeten att äta semlor! Av någon anledning är det ju ofta så, man är sugen på det som man kanske inte ska vara sugen på. Vår hjärna är ju verkligen spännande, bara genom att tänka på rätt sätt så kan man uppfattas/uppfatta saker olika. Och detta är ju ett fantastiskt verktyg för att skaffa sig en bättre värld att leva i. Åtminstone den värld som är i ens absoluta närhet, det som påverkar en själv.

Så nu ska jag tänka att jag har massvis med energi att planera dans och även städa toaletten och käka innan jag ska ner till Kulturmama och dansa! Tjoho!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är sugen på jordnötsgodisar.... Jättesugen.

2009-03-16 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0