mässan

Oj, jag är väldigt trött just nu! Har varit på mässan och dansat två shower, och sedan gått runt och kikat på allt som fanns att köpa. Det är verkligen mycket grejer! Jag fick till och med mina slitna gympapjucks snyggt uppputsade alldeles gratis! Och dansandet gick bara bra! Mamma och pappa var på första föreställningen, och Lisa och Axel på den andra. Både pappa och Lisa tog en massa bilder, men tyvärr glömde jag kameran i deras bil. Attans!

Nu måste jag nog ta en powernap innan jag drar igång och duschar och sådär. Ska till Amme ikväll och käka lite, sedan vidare till det lilla jippot som är vid Speakers Corner när det är Earth Hour. Det blir nog jättemysigt. :) Och ni glömmer väl inte att släcka klockan 20.30 till 21.30? Vi måste ta hand om moder jord.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0