lördag kväll

Oj vad jag är trött! Slösurfade lite på Facebook, verkar som att många ska ut ikväll. Jag saknar att vara ledig på helgerna och kunna göra vad jag vill utan att alltid jobba fdagen efter. Blä. Men jag får tänka att jag faktiskt har ett fantastiskt roligt jobb! Det är inte alla som får pengar för att göra det de älskar, även om det också tar mycket tid i anspråk. Jag pratar naturligtvis om Kulturama, leos är som vilket hamburgerställe som helst, hehe. :)

Men jag är glad att jag slipper festa ikväll, är alldeles för trött för det. Egentligen vill jag hoppa i sängen direkt, men jag måste avklara lite förberedelse för klasserna imorgon och även en dusch. Jag gillar inte att lukta frityrolja, faktiskt inte. ÅS jag får nog get going så jag kan slumra så snart som möjligt. Det är ju faktiskt så att sömn är som mest effektiv i uppbyggnadssyfte två timmar innan midnatt. Usch, jag får alltid dåligt samvete när jag tänker på det, och fortfarande inte har gått och lagt mig. Jaja. :)

Sov gott sen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0