läggdags för idag!

Jag är hemskt trött, sov inte alls många timmar inatt. Och hade vi inte ställt om klockan hade den bara varit 22 nu. Men det är bra att jag är trött nu iallafall. Jag brukar alltid tänka att jag ska ta en liten powernap när jag är trött och har sovit dåligt, men det slutar alltid med att jag sover jättelänge och sedan har svårt att sova på natten. Jaja, nog om sömn. :)

Jag, mamma och pappa var precis på en snabbvisit hos Eric. han har tagit experthjälp av Lisa med inredningen och har fått det kanonfint nu! Köpt till lite nya grejer som behövdes och sådär. Jag blir så avundsjuk varje gång jag är där, jag vill också flytta hemifrån! Ser fram emot när den dagen kommer. :)


Amme, jag och kusin vitamin från igår!

Men nu är det dags att sova! God natt!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad söta ni är!

2009-03-30 @ 03:29:56
Postat av: älin!

hihi, tack å mycke!

2009-03-30 @ 12:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0