kulturamatisdagen

Ännu en dag har spenderats på detta ställe, mitt andra hem. Och det var en bra dag idag. :D Alla klasserna gick bra, eleverna vill verkligen jobba med danserna till uppvisningen. Det känns jätteroligt, för de verkar gilla danserna och är engagerade. Heja! Och nu har redan halva terminen gått, det känns som att tiden bara rinner iväg. Börjar jag bli gammal? Har minuten inte blivit lite kortare? Galet!

På streeten berättade Carro att vi kanske kan få till att dansa på en Lakersmatch. Jag har ingen koll på hockeyligor och sånt, men de kvalar ju eller hur det är, och det innebär stor publik! Om vi får tillstånd att dansa i pausen i hockeyrinken, och om vi får tillgång till någon slags matta att dansa på så är vi on it! Det vore väldigt roligt iallafall! Vi har dessutom tagit upp Rockydansen som vi gjorde på förra årets uppvisning, så vi kan använda den i showen vi planerar. Det är lite ballt hur mycket man kan komma ihåg egentligen. Rörelserna ligger och lurar i musklerna, och kommer fram efter lite eftertanke. Det är en fantastisk kropp vi har!


Här i ettan står jag varje tisdag och undervisar/undervisas!

Vad jag däremot vet med säkerhet är att On Stage ska dansa på Växjö Universitet torsdagen 26 mars. Vid klockan 12 och 12.30 dansar vi i huvudbyggnaden, för alla som vill komma och titta. Förra gången vi var där var det inte så stor publik, men de var jättenöjda och har varit på oss att vi skulle komma igen, så en favorit i repris får det bli!

Men nu har jag ätit upp mina nudlar som jag piffade upp med parmesan och bacon, och det är nog dags att börja dra mig mot duschen och sedan framförallt sängen. Imorgon blir det en fullproppad dag med jobb på leos, dansa modernt och sedan pysa till Alvesta för att se mina kusiner på konserten Loud. Sov gott!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0