konstiga, härliga netto!

När jag och mamma ändå var ute och for tidigare så var vi inne på Netto. Världens konstigaste affär! De har allt möjligt där! Förutom mat så får de ibland in saker som kläder, kontorsstolar, tv och andra mer eller mindre bra saker. Allt håller väl inte den allra högsta kvalitén, men vafasen, så dåligt är inte allt ändå! Jag hittade till exempel en ljusgul velourdräkt att mysa omkring i på hemmaplan. Passar ypperligt nu till påsk, haha! Något stor dock, så jag er lite ut som en gangsta a la Missy Elliott. Men vad gör det, lite bling bling och jag är redo att kaxa runt här hemma. För 169 kronor blev den min.


Gangsta chicken mhmm!


Bra uppmaning, och dessutom inte alls svår att följa när man knallar runt i en gul mysdress!


Hittade även en jättebra sjalgalge. Jag har massvis med sjalar, och som det såg ut innan så var det en hel del trångt i sjalgarderoben. Men denna hängaren får jag in några till, yaay! Organiserade områden är guld värt och man känner sig så där skönt nöjd och glad när alla grejer har sin plats. Iallafall jag, är jag ett ordningsfreak? Inte värre än de flesta tror jag inte.


Endast 39 kronor för ordning och reda i garderoben.


Ciao!


Kommentarer
Postat av: evelina

jätte fin header:)

2010-09-21 @ 15:54:33
URL: http://entjejelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0