internet är waaay to smart nu!

Jag har fattat att de googleannonser som kommer upp i min blogg är utvalda för att passa vissa nyckelord som jag har använt. Jag skrev om skor, och en annons om skor kom upp. Logiskt. Smart uttänkt också. MEN! Hur förklaras att det väldigt ofta är annonser om linser? Jag är i jättebehov av att beställa nya linser, mina månadslinser har fyllt år flera gånger, men jag har ju aldrig nämnt detta i bloggen. What what what? Har det nu gått så långt att internet har blivit en smart-ass? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Det är ett stort mysterium alltihop för mig.


Looking lika blåst som jag känner mig.

Nu är det läggdags. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0