internationella kvinnodagen

Detta är en bra dag tycker jag, även om Sverige i jämförelse med andra länder i världen inte har samma behov av att belysa kvinnoproblem. Men tills dess att vi får lika lön för lika arbete så är det en bra dag tycker jag allt!



Snart ska jag iväg och hålla klasser på Kulturama, och det ser jag fram emot! :D Däremot inte att cykla dit i detta tråkvädret, snö och slask. Usch. Men efter jobbet blir det till att hänga lite i stan för att sedan gå på träningskalas! Alla gäster får utföra ett träningspass, fritt valt mellan att gå runt sjön, springa runt sjön, gymma eller simma. Jag har valt att gymma! Så vid kl 17 så börjar spektaklet, för att sedan utmynna i middag och trevligheter! Blir nog kalas! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0