fääääädiiii!

Hemma igen! :D Glad och pigg så jag undrar hur jag ska kunna gå och lägga mig snart? Tröttheten kanske kommer om en stund. Har iallafall varit och dansat, gick jättebra med mina grupper. Uppvisningsdanserna börjar ta form och jag tror de kommer bli riktigt bra! Måste nog bara jobba vidare med mina jazz nybörjare. De är bara mellan 9 och 12 år så de är lite smått förvirrade och har inte riktigt koll på vad de gör. Jag tror jag får nöta lite mer med dem, och framför allt köra på så vi inte står där på slutet och inte har hunnit med allt vi ska! Jag vill inte ha några tråkiga lösningar på tidsbrist som kommer synas på uppvisningen.

Streeten var inställd idag, Carro var sjuk. Men vi hade trevligt ändå, några av oss var kvar och snackade lite och körde igenom de koreografier vi redan kunde. Så det blev kul ändå! :D Fast även här måste vi jobba på och kanske till och med träffas utöver lektionstiden (antagligen) för att få ihop en hel show. Det blir till att jobba arslena av oss! Indeed.

Nu måste jag stoppa i mig lite mat och sedan hoppa in i duschen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0