dålig start på dagen

Idag hade jag körlektion klockan kvart över nio. Gissa när jag vaknade. Tolv minuter över nio. Suck! Jag blir så trött på mig själv! Jag slängde mig upp och klädde på mig och cyklade som en dåre. Jag hann iallfall köra idag, inte lika länge bara. Men det gick lite sådär eftersom jag var så stressad när jag kom. Jag måste verkligen skärpa mig med min sömn. Jag sover ganska dåligt nuförtiden, har svårt att varva ner, det händer till och med att jag är uppe och koreograferar i sömnen, och de danserna blir nog inte särskilt bra. :P Så nu ska det bli skärpning, jag ska lägga mig tidigare och få bättre diciplin på min uppstigning!

Och nu skriker magen efter frukost, det hanns inte med i brådskan.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0