sjuklig mor = sjuklig elin?!

Mamma ligger hemma och är hemskt hostig och sjuk. Jag är livrädd att jag också ska drabbas av detta, vilket jag absolut inte vill eller har tid med! Huajaj, how to get away? Jag försöker hålla mig inne på mitt rum så vi inte precis på varandra hela tiden. Det blir lätt så annars nämligen, eftersom jag är hemma mest på dagarna och planerar och donar. Börjar känna mig väldigt trött, trots att klockan inte är så mycket. Jag hoppas det är för att det har varit mycket dansande nu och inte för att baciller smyger sig på. Får gå och lägga mig tidigt idag helt enkelt.




Såhär nedbäddad och sjuk vill man ju inte vara! Trots sällskap av Elsa...

Annars har jag varit och dansat modernt för första gången i mitt liv! Det var väldigt roligt och kul att få använda kroppen på ett annat sätt än man är van vid, kommer nog utvecklas tack vare detta! Men nu är det dags att sno ihop en streetkombination tills imorgon när jag ska vikariera åt Charlotte på Kulturama. Känner mig dessvärre ganska omotiverad, hur kul det än är med dans så vill jag inte ägna all vaken till att planera lektioner och annat.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0