härligt härligt!

Chockade mamma precis med att jag var uppe såhär tidigt på en vanlig lördag!  Ja jag kan om jag vill jag :), fast egentligen vill jag inte, men jag tänkte dansa lite innan jag ska iväg och jobba sen vid 12. Det är ett himla snärj med alla jobb man har såhär i kristider (haha). :D  Jag har väldigt mycket tur att jag får jobba som jag gör när många inte har något jobb alls! Hurra för det!

Satt och tittade lite på studentbilderna, åh vad härligt det ser ut! Det skulle jag gärna göra om, fast man mister väl i och för sig charmen lite om man tar studenten om och om igen, men ändå! I varje fall vore det skönt om våren kunde börja sippra fram lite grann snart, jag längtar efter värmen och solen! Snart, snaaart! :D Fick lägga in en bild som jag tycker symboliserar hela min student, notera det fina julkortet som hängde med champangeflaskan som jag fick av mina syskon. Haha, ja bättre det än inget! :D



Lyckliga jag den 9 juni 2008!

Nu är det dags att ta tag i dagens doings, få till en bra uppvärmning till mina jazzare imorgon samt en rolig kombination de ska få jobba lite med. Och så lite jobb på leos mellan 12 - 17 också! Hoppas jag får vara leo idag, då blir allting så himla mycket roligare!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bror

Kallar du kl 9 tidigt?

2009-01-24 @ 10:49:54
Postat av: Syster

Varför länkar du till Allers förlag?

2009-01-24 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0