fredag nu igen!

Det gick jättebra med John Bauer-eleverna idag! Visserligen valde några killar att lämna salen och inte vara med, men det får man räkna med när det är tuffa killar och tjejer som aldrig har dansat och som är dittvingade av en lärare. Men de som faktiskt var med hängde med bra och hade skön energi. Det är väldigt upplyftande att hålla klasser där även ovana dansare vill och ger järnet! Hurra för dem säger jag! :D

Ser fram emot ikväll, jag och några tjejer ska ut! Tror det blir jätteroligt med förfest hos Sanna och sedan dra vidare. Förhoppningsvis blir det till att spela "Helt hysteriskt", ett spel Sanna har som tydligen ska vara jätteroligt! Dessvärre hade Sanna stora problem att hitta passande klädsel för kvällen, så hon kom och lånade lite av mig. Väldigt praktiskt att bo grannar, garderoben blir dubbelt så stor! :D


Sanna snokar..


Sannas finfina sjal! Jag vill ha en jag också!


Men nu blir det till att planera danslektionerna jag har på söndag, ingen vila! Imorgon hinner jag inte göra någonting eftersom det blir dans hela dagen under Kulturnatten. Härligt med evenemang som dessa som förvandlar hela stan till ett mysigt gytter av kultur och händelser! Jag har ringat in en massa saker i programmet som jag skulle vilja gå på, men tyvärr kommer jag nog bara ha tid för mitt eget dansande. Både nackdelen och fördelen med händelser som dessa är att jag alltd får vara en del av programmet, men tyvärr nästan aldrig får uppleva något själv.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: pancake

åh! vilka fina bilder det blev:p

2009-01-30 @ 15:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0