fick tummen ur till sist!

Min ineffektivitet varade inte så länge, till sist kom jag igång och nu när dagen börjar ta slut så har jag faktiskt fått mycket gjort! Fick till exempel expresscykla ner till Dalbo och införskaffa nödvändiga saker som alvedon och polly till min sjuka mamma, och snodde ihop en helt okej dans dessutom! Jag hann till och med att läsa i förberedande syfte inför min andra teorilektion, och det trodde jag inte själv nästan! Men när jag väl satt där, fick jag ändå lite ångest när läraren tog fram bilder på skyltar som jag inte kunde betydelsen på. "Har ni inte pluggat?" frågan han då. Ehm..njaeaaeeee... Shit shit shit! Får nog börja plugga lite på allvar om jag ska få körkortet inom vettig tidsrymd!

Har även varit och jobbat på Kulturama ikväll, vilket jag vanligtvis inte brukar göra på torsdagar. Vikarierade åt Charlotte som är bortrest en väldig massa veckor! Det är ganska roligt att ha andra grupper ibland, fast svårare att planera till eftersom man inte har koll på vilken nivå  gruppen ligger på och hur snabbt gruppen snappar upp koreografi. Men jag tyckte det gick bra! Visserligen blandade jag ihop det mesta litegrann och sådär, men det är inte första gången med mig. :P

Men nu ska jag nog smälla i mig en semla och sedan snabbdusch och sovdags.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0