ett steg närmre till körkortet

Sådär! Nu känns det redan som att jag snart kommer köra på vägarna med vinden i håret, lite närmre än det kändes igår i varje fall! Har äntligen fått tummen ur och tagit mig till en körskola. Ungefär ett år försent, men nu är det på gång! Bara för att jag bor i stan och har en förträfflig cykel som tar mig dit jag vill så har det bara inte blivit av helt enkelt. Så idag pallrade jag mig iväg till min första teorilektion, och det var spännande att se att en medelålders kvinna också satt i samma sits som jag! Det är aldrig försent för någonting någonsin! :D


Kanske cruisa runt i en sån här mojäng?

Nu börjar snart dansterminen igen, vilket innebär en hel del planering för de kommande veckorna för min del. Det är alltid värst med stress och press inför terminstarten, då ska man koreografera en massa danser och övningar som ska passa eleverna på en gång. När terminen väl rullar på är det bara mindre planeringar och koreografier som behöver tänkas ut inför varje vecka. Så det är bara att bita ihop och göra vad man ska, även om jag är duktig på att hitta andra saker att sysselsätta mig med när jag inte borde. Men nu ska jag i varje fall sätta mig och leta upp låtar som är tillräckligt catchy för att inte tröttnas på direkt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0