varför bloggar inte min närhet?

Sitter och tjatar på Amme att hon ska börja blogga. Hon är tjejen med de där tusen järnen i elden, och nuförtiden är det svårt att hålla kontinuerlig kontakt med alla man känner. Man vet ju inte vad folk har för sig! Bloggar är ju hemskt trevliga på det sättet att man får reda på en massa småsaker om personen ifråga och får inblick i dennes tankar. Det är minsann inte varje dag man ringer upp någon och undrar över sådana saker som kan popa upp i en blogg. Att skriva vad som faller en in för stunden ger ju en massa andra och olika synvinklar på det där vardagslivet. Det är inte alltid så hemskt viktiga inlägg, men man kan i alla fall läsa och bara låta det vara eller läsa och reflektera.

Visserligen bloggar ju inte alla av samma anledning som jag, jag tycker mest det är roligt att skriva och dela med mig. Andra, läs Danne, skriver ju mest om konstiga saker. Luftar lustiga teorier och åsikter av alla möjliga roliga slag! (Nu är du omnämd dessutom! :D) Men hur som helst så är bloggar ett kul tidsfördriv och ett enkelt sätt att vidga sina vyer, oavsett vad man är intresserad av!


Damn vilken close-up! :O

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0