vårdval

Nu ska man själv välja vilken vårdcentral man ska ha om man blir sjuk. Det är väl bra antar jag men jag kan känna att det inte borde vara så stor skillnad på dem överlag, det finns ju faktiskt föreskrifter om hur det ska gå till och sådär på en vårdcentral. Kanske skiljer det sig åt när det kommer till hur många patienter varje vårdcentral har hand om? Näe, vad vet jag. Min vårdcentral har skött sig hittils, och jag får nog behålla den tror jag minsann. Bara man kan byta ifall man flyttar, känns mest praktiskt att ha den som ligger närmast geografiskt, så som det funkar nu. Eller så är jag bara konservativ och tycker saker och ting ska vara som förr, haha! :D Det blir säkert jättebra, jag litar på de doktorer som ska ta hand om mig. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0