trött och lite allmänt sletet glad

Har precis kommit hem från Kulturama, blir några timmar där på tisdagar. Har tre grupper, jazz, show och street. Och därefter så dansar jag själv street. Det märks tydligt att influensan härjar vilt här i stan, i vissa grupper är det nästan bara hälften av eleverna som är på lektionen. Så idag körde jag på mer styrka och mer djupgående på befintliga koreografier som de redan kunde. Det är väldigt onödigt att lära ut en massa nytt när man ändå komer få ta om det både en och två gånger till. Men nästa vecka är det lov och ingen dans, så jag hoppas de flesta har hunnit vila upp sig då och är tillbaka igen vecka 9. :)

Maja har också gått och sjukat ner sig, så hon ringde och bad mig ta hennes klass imorgon. Det är en grupp tjejer från Procivitas som ska dansa lite, och det klarar jag väl av. :) Har haft dem tidigare i show, men nu är det street som ska dansas. Så lite mer jobb imorgon också alltså.


Här har vi mig, fräsch som en nyponros efter nästan 5 timmars dansande!


Men nu suktar magen efter mat och jag efter en dusch och sömn!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0