sveriges musikexport

Jag tycker verkligen att vårt svenska stjärnskott Robyn är asball. Att gå från en ung tjej på bara sexton år och sjunga lilla sportspegelns signaturmelodi till att bli en stor stjärna borta i staterna, tufft! Speciellt med tanke på att hon har valt att nischa sig lite, slippa all smörja som så många unga tjejer får ur sig. Hon är säregen och med sitt eget scenspråk. Såg henne live en gång för flera år sedan på Göteborgskalaset, helt utflippade scenkläder och härlig energi. Sen dess har jag respekterat denna coola bruden. :) På bilden nedan är hon på grammygalan, nominerad men utan pris, och jag måste säga att hon ser väldigt chill ut. Heja Sveriges musikunder!




Kanon också att hon står där och är helt Sverigeblek och fortfarande snygg! Hurra! Det finns hopp om att sådana som jag, som har jättesvårt att bli brun och inte gillar att bara ligga och pressa, faktiskt kan vara dösnygga ändå. Utan att bränna sönder sin hud i solarium så man till slut ser smutsig ut! Yaay!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0