solen, var gömmer du dig?

Man hittar så mycket fint när man surfar runt på internet! Kom till nån amerikansk sida och hittade en massa snygga kläder, mycket retro grejer och en stor dos med vårvibbar. Tänk vad härligt att kunna svassa omkring klädd såhär och bara ta dagen som den kommer, i solsken! Jag längtar tills jag får börja använda mina solglasögon utan att det ser lite väl konstigt och "wannabe-kändis"aktigt ut. Behövde ett par när jag var ute och övningskörde häromdagen, och upptäckte att mina trogna glajjor inte gick att hitta! :O Tappade jag dem förra säsongen? Antagligen, för alla mina grejer har sin plats, och är de inte på sin plats så är de oftast tappade eller spårlöst försvunna på annat sätt. Men jag har fortfarande ett par i beredskap, som får tjänstgöra tills jag hittar en ny modell i vår.


"Ja här sitter jag i fönstret och bara ser snygg ut, hejhej!"

Det får nog bli till att sätta på lite reagge och sedan vara noggrann med att inte titta ut på vinterlandskapet, så infinner sig nog sommarkänslan ganska snabbt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0