skaffa en tatuering?

Jag funderar på om jag ska tatuera mig, och jag börjar bli riktigt sugen faktiskt! Måste jobba upp mig lite så att jag skulle våga bara! Har hittat bilder på Rihannas tatuering i nacken, och jag tycker det är jättesnyggt! Var först inne på att ha mitt stjärntecken bakom örat, men nu har jag tänkt om lite och vill nog hellre ha stjärnor, lite längre bak istället. Fast inte fullt så långt bak som Rihanna har den tror jag, mer draget åt någon sida isåfall.


Rihannas tatuering, något i stil med det här skulle jag vilja ha.


Här har hon byggt på med fortsättning ner mot ryggen.

Väldigt snyggt! Och dessutom lite diskretare att ha den i nacken, den går ju att täcka över med håret ifall jag skulle vilja. Och en rolig detalj som syns när det är uppsatt! Jag får fundera vidare på detta, är väldigt sugen! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0