sista teorilektionen avklarad

Så nu ska jag bara lära mig precis allt som står i boken så att jag kan det som rinnande vatten! Men jag brukar ha lätt för att plugga och få saker att fastna i huvudet så det ska nog gå bra. :) Känns bara som att de tär så himla mycket att hålla reda på när man ska ta körkort! En massa teori, internettester och häften hit och dit, halkbana och ecodriving, och så ska jag lära mig köra på ett trevligt och säkert sätt också. Jösses. Få ta en sak i taget så ska det nog ordna upp sig.

Att lektionerna dessutom har varit hemskt sega och långtråkiga gör det ännu trevligare att jag faktiskt radan har gått på alla sex! I sex veckor har jag suttit där varje torsdag, tiden flyger iväg! Känns mer som två veckor eller nåt. Hua. Hoppas det går lika fort tills dess att jag faktiskt står här med körkortet i handen! Dumt att jag har gått och blivit sjuk nu också bara så där, fick avboka min körlektion på förmiddagen bara för det. Surt. 


Det gäller att sprida ut sig så man känner sig lite mer hemma på de tråkiga lektionerna.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0