semlor i stora lass och dans på det!

Jag har haft en kanon fettisdag måste jag säga! Jag älskar semlor, och min snälla mamma bakade cirka 30 vetebullar på förmiddagen att ha hemma och frysa in!  Så idag har jag stoppat i mig tre stycken, mmmm! Tog med en semla till Maja också dagen till ära och kalasade på i danssalen på Kulturama. Festligt värre!


Ser inte lika smaskigt ut i en låda, men smaken är densamma!

Jag tog det väldigt lugnt idag på mina lektioner, känner mig inte riktigt bra. Och det värsta som finns är en långvarig förkylning som inte försvinner för att jag envisas med att ta ut kroppen hela tiden. Så det blev till att sippa på te (och även äta en liten semla) och istället ge verbal coaching. Gick bra ändå tycker jag! Bara att man blir lite tröttare och segare än vanligt.

På street prep. var det fullt ös. Vi jobbar ju med att sätta ihop en show, som vi förhoppningsvis får till så bra att vi kan köra kvällsföreställningar i till exempel Katedrals aula. Det vore lite roligt! Och nu har vi också börjat komma igång på riktigt med koreografier och ideér, så snart kommer det rulla på riktigt fint tror jag! :D

Nu: mat och dusch!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0