otroligt lättad!

Idag vaknade jag med ångest och hemska antikänslor till att hålla klass på Pilbäck. Förra måndagen var det tre små tjejer där som ville dansa. De vågade inte fråga något eller säga så mycket överhuvudtaget. Det syntes på deras ansikten att de blev uttråkade fort och jag blev orolig för att min planering inte höll. Så när jag vaknade idag ville jag inte dit igen. Jag ringde rektorn också och sa att det inte skulle fungera ifall gruppen skulle vara så liten, och vi kom överrens om att testa några gånger till.

Nu har jag haft klassen och det gick hur bra som helst! Gruppen hade utökats med säkert tio tolv elerver och dessutom lite äldre tjejer som vågade fråga och prata. Och min planering höll jättebra! Fick till och med höra att det hade varit roligt att ha mig som lärare. Känns jättebra nu, nästa måndag kan jag gå till med ett bra humör och slippa oroa mig över det. Skönt!

Men nu är det dags att skynda sig till jazzen och träningen med On Stage! :D

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Typ Klas

Va roligt att det funkar bra tillslut Elin! Kämpa på!

2009-02-02 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0