och så iväg igen på äventyr!

Precis hemkommen, nyduschad och mätt! Då är det dags att ge sig av igen för att först ha lite småtråkigt på teorilektionen, och sedan ha toktrevligt på Hello Saferide! Yaay! Ska möta upp Lisa och hennes kompis Lisa (:D) direkt efter teorin, som jag förmodligen får gå lite tidigare ifrån dessutom. Kommer bli hiskeligt roligt tror jag! Annars var det galet på jobbet idag, mycket att göra i köket. Det roliga är att det är som lugnt före stormen, och precis vid tolvslaget blir folk jättehungriga och alla ska beställa mat på precis samma gång! Voine voine.. Men det gick bara bra ändå, och alla är schyssta som jobbar där så det är lugnt. :D

Nu får jag ta och sminka till mig lite så man blir lite snygg när man ska på trevligheter! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0