jobb och svullarkväll på det!

Mina söndagar är nästan den enda riktiga jobbardagen i veckan. Först var jag på Kulturama, och i framtiden hoppas jag verkligen att det kommer att gå att flytta fram klasseran en timme, så jag får bättre sovmorgon och piggare elever! Har lämnat ut lappar som barnen fick ta hem och allt så jag ska få till det. Det gick även jättebra med mina jazzare idag! Jag kände mig pigg och jag tror det smittade av sig lite. De hade lite bättre energi när jag tvingade dem att jobba lite, och det gav resultat! Kanoners!

Var sedan på leos, hoppas på att få jobba lite mer i veckorna där senare. Annars gick stängningen väldigt bra idag måste jag säga! Härligt när man jobbar med folk som gör vad de ska och inte går och masar. Trött på sådana som tycker man kan gå och dra på jobbet och känna att det är okej.

Kom hem till en riktig svullarkväll med thaimat till att börja med! Riktigt gott! Därefter körde jag och Eric på en av våra svullarkvällar! Mums! Det innebär att man hasar ner i soffan framför en film, och sedan smäller i sig typ ett fyrpack jacky, chokladpuddingen you know. Vi hade dessutom popcorn och annat gott men  just ikväll det fick bli svull light. Första gången vi svullade blev det till att dela på en familjepizza, trycka i sig ett fyrpack jacky var, käka en massa ostbågar och dricka cola till. Jag är ganska stolt över att jag med min lilla kropp har lyckats att få plats med det där. Woooohoooooo, livin' the dreaaam!

Men nu får jag nog förbereda dansalektionen imorgon och sen krypa ner och sova.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0