hemkommen lite tidigare än väntat

Fick sluta lite tidigare idag på grund av att arbetsstyrkan var stor och besökarna få. Jag tror nog att planeringen kommer göras om något, för de förväntades nog att det skulle bli fler besökare denna veckan än vad det kommer bli. Många är nog på skidsemester och sånt där skulle jag tro, eller bara utnyttjar att vi faktiskt har snö som ligger kvar här hemma. Men men, jag fick gå hem ungefär en och en halv timme tidigare idag. Ganska skönt, fast jag tackar ju inte nej till pengar heller direkt.

Känner mig lite småtrött och frusen, inte direkt på det "oj-nu blir-jag-sjuk"-sättet,så jag tror att en varm dusch kommer göra susen. Kanske till och med blir till att skämma bort mig med ett fotbad, det var ett tag sedan nu. Och nu fick jag ju faktiskt lite extratid när jag kom hem så tidigt!


Bra pepptankar nu i lågkonjunkturen, följer med mig överallt i kalendern för att läsas när självförtroendet och orken tryter.


Men nu dusch!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0