festligheter och savannen

Det har varit en riktig yin och yang-dag idag! På förmiddagen tyckte jag att allt var halvt jättejobbigt och dansa var jag inte sugen på. Kände dessutom att jag började bli lite småkrasslig, och det har jag ingen ork över till att vara idag. Men sedan förändrades allt!  När jag gick i solen till Pilbäck kom jag dessutom på att jag nog måste få med Sanna att ut och gå med mig nu i veckan, vilket kanonhärligt väder det har varit idag! Hoppas det håller i sig lääänge!

Det gick ju dessutom så himla mycket bättre på Pilbäck än vad jag kunnat drömma om, och efter det kände jag mig inte småkrasslig längre utan bara inte helt hundraprocentig just idag. Var iväg och dansade jazz, jättekul!  Ser verkligen fram emot slutshowen i maj! Det kommer bli så mäktigt, och dansen är så härlig med sina afroinspirerade steg! 

Började även på uppvisningsdansen i On Stage, eftersom vi nu har en lite lugnare period där vi inte behöver repa till gig så förjordat mycket. Riktigt rolig dans där också, vi har fest-tema och ska steppa och showa som fasen! Kockar som bygger upp rytmer med steppskor och slammer med grytor och annat kommer nog bli riktigt roligt att se på tror jag. Så andra halvan av min dag var jättebra, och som körsbäret på toppen hade mamma gjort risgrynsgröt när jag kom hem. Jag älskar risgrynsgröt!! Mums!

Och nu är det dags att fundera lite över morgondagens jobb och planera lite. Och efter en bra dag känns det inte alls motigt! :)


Carnivaaaalllll people, carnivaaalllll! Opaaa!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lars-Börje

Åh vad härligt! jag vill också ha solsken. posta hit lite, tack!



Skönt att du lyckas så bra!

Saknar dig massa!



ps. Jag håller utkik för eventuella "L-tendenser", men än så länge behöver du inte oroa dig :D

2009-02-03 @ 01:42:14
Postat av: sanna

åh! promenad tycker jag låter braa! nästan som förr:P

2009-02-03 @ 11:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0