den nionde dagen i den andra månaden

Här sitter jag och myser med min favorit Winnerbäck i högtalarna. Och jag känner mig allmänt glad, utan anledning känns det som! Det är en av de bästa känslorna man kan ha! Visserligen har Winnerbäck en stor del av detta, jag vill alltid uppleva hans sånger när jag hör dem, de känns så självklara och skriva precis som om han lyssnat på mina tankar. (Süperdüperklisché jag vet, men det finns ju en anledning till att Winnerbäck är så populär som han är.)

Har precis varit och dansat, fick leka auditionleken idag. Det är en väldigt spännande lek som sätter igång nerverna! Karin leker jury och vi andra leker "tävlande". Det innebär att man ska locka fram det där som gör att man ger hundra procent, och i slutet av övningen väljer Karin ut två elever som hon skulle vilja ha med i sin låtsasproduktion. Trots att det bara är en övning så blir man riktigt nervös! Men det är roligt också, hemskt roligt! :D

Nu fryser jag och får nog hoppa in i en varm dusch innan jag ska planera morgondagens lektioner. Blir till att nynna på För Dig med Winnerbäck också, fantastisk låt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0