danstittning nu igen :(

Egentligen ska jag dansa modernt idag, men jag är inte tillräckligt frisk så det blir till att titta idag också. Blä. Men den här gången har jag på mig jeans och en kofta, för går jag dit i myskläder kommer jag lik förbannat att stå där och dansa till slut! Det är helt enkelt för svårt att stå emot! Jag vill vara på dansgolvet, inte sitta ner vid sidan av. :(  Men om jag inte dansar nu blir jag ju åtminstone frisk lite fortare, får jag hoppas iallafall. Blir till att dricka te eller varm choklad helt enkelt.


Vacker dans.

Och om jag står över idag kommer jag kanske orka med mina lektioner på söndag, och framförallt (!) så kommer jag kunna vara med på workshopen med Ragdollz på lördag! De kommer berätta lite om vad det innebär att starta ett kompani, hur det är att vara yrkesdansare, visa lite ur deras repetoar, och sedan även hålla i workshops för alla som vill lära sig nytt och utvecklas! För alla medlemmar i Aktiv Ungdom (som alla elever på Kulturama är) kostar kalaset 150 kronor, och 225 kronor för övriga. Det betalas i dörren när man kommer dit, och börjar klockan 16. Kom dit! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0