dansa på fotbollsplan är kanske inte helt lyckat varje gång

Idag hade On Stage ett gig på en stor fotbollscup i Tipshallen. Jag har fortfarande inte helt koll på vad det faktiskt var för någon kupp, men det var i varje fall damfotboll, och tydligen i alla möjliga åldrar. Jag har hört att riktigt bra damlag från hela Sverige kom för att spela, men jag har inte något större intresse än att det är allt jag vet.


Vi körde bara ett nummer, Disco Inferno, i mitten på den stora fotbollsplanen. Det var väl egentligen inte den ultimata scenen för dans direkt, och den stora lokalen gör det också väldigt svårt att nå ut till publiken. Som det såg ut nu har vi ingen aning om hur de uppfattade oss, såg dem inte helt enkelt. Jag var dessutom helt bortkollrad eftersom vi fick fronta åt två håll, publiken satt på läktarna på båda sidor. Det var inte lätt att ha koll på vilket håll man skulle gå eller vilken placering man skulle inta! Så tja, vi har definitivt dansat på bättre ställen! Vi fick inte heller något betalt för detta, men såg det som en kul grej och att nå ut till många. Vi fick nämligen höra att de väntade sig ungefär 1500 personer i publiken, vilket det verkligen inte var. Men det var skönt att det bara var en dans och inte mer.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0