breakdance!

Ojojoj! Det känns att jag tränade igår, inte av träningsvärk men kroppen har definitivt använts, och speciellt muskler jag inte brukar använda! Carro var sjuk igår så istället vikarierade Mikael, och han är breakdance-lärare hos oss! Det var väldigt väldigt roligt och svårt! Krävs sjukt mycket styrka för att orka hasa runt kroppen på alla möjliga sätt i luften och på marken. Så det blev riktigt svettigt. Jag invigde dessutom min nyinköpta bamsetröja i storlek XL på killavdelningen. YO! Haha :D Jag hoppas på att vi får testa på det igen någongång, för det var hemskt kul!




Detta är jag under träningen!  (nej det är det ju inte alls, så jag ljuger!)

Min och Majas Horror Night blev också väldigt lyckad. Vi blev med andra ord väldigt rädda och betedde oss som skrämda småflickor! Vi såg filmem Barnhemmet som handlade om ett barn som försvinner, och oförklarliga låtsaskompisar till honom. Riktigt obehaglige med barn i skräckfilmer! Så vi låg nedkrupna under ett täcke och ångrade oss flera gånger, men jag menar, en hyrd film för femtio spänn måste man ju se klart, för ekonomins skull! När det var sovdags kunde vi inte ens gå bort till toaletten själva, haha jisses! 19 år och livrädd! Men det var roligt iallafall! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0