åh vad jag vill se hello saferide!

Hello Saferide kommer till Växjö på torsdag och jag vill så gärna gå och se henne! Tycker hon är kanonbra! Har inte hittat någon med ett likasinnat intresse för konserten ännu, och har väl egentligen inte heller hunnit leta alltför mycket. Men tyvärr är det väldigt många av mina kompisar som inte lyssnar så mycket på musiken, och då kan jag hålla med om att man kanske inte vill lägga ut pengar på det. Men oj vad roligt det skulle vara att vara där på torsdag! Jag tänker nog inte ge upp tanken på att gå ännu, det kanske finns någon därute som vill gå lika mycket som jag! :D



Alla hennes låtar är fantastiska små berättelser om allt och inget, speciellt om inget. Jag älskar att hon faktiskt kan knåpa ihop en låt som handlar om en gammal brevvän eller om hur osäker hon är på sig själv, att hon har ett litet quiz med frågor till en kille innan hon vågar öppna sig för honom. Underbart med andra synvinklar på kärleken än den gamla vanliga!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ambelie

Oooh me like. Du ger mig alltid sån insperation till trevligt tidsfördriv :)

2009-02-16 @ 21:54:13
Postat av: Lisa

Men hallå jag gillar ju HelloSaferide!

2009-02-17 @ 15:42:15
Postat av: älin

Ja! Vill du inte gå med mig på torsdag klockan 20 för 240 kr?

2009-02-17 @ 16:10:30
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo jag vill nog det ja!

2009-02-17 @ 16:54:59
Postat av: Lisa

Jo jag vill nog det ja!

2009-02-17 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0