trött men glad!

Jag har på något konstigt sätt blivit 60 år äldre bara under dagen. Det känns så. Jag har träningsvärk i precis hela kroppen! (Jag hoppas det! Är det förkylningsmuskelvärk så blir jag inte glad!) Nu förstår jag hur det känns att inte kunna röra på sig utan att det gör ont överallt, och att behöva oja sig. Mina raggaklasser i söndags är i högsta grad misstänkta. Och idag fick jag dessutom ont i magen mitt under dagen, helt utan anledning! Tror jag iallafall. Kändes lite som när jag får stressmage, typ magknip, men de gick som tur väl var över senare. Så jag kunde hålla min streetklass, mina 25+ hade sista gången idag. Och de åt glatt pepparkakor med saft och det slutade med att vi drog över tiden, inget dösnack eller trist kallprat med den gruppen! Åh jag gillar dem, heja!

Eftersom jag hade ont i magen kunde jag inte vara med och dansa, och det var väldans synd för de fick köra en juldans i lindyjazz som såg duktigt rolig ut! Så här såg det ut, det vara bara typ halva gruppen där dock.



Nu måste jag packa ihop mina kläder, för imorgon drar OnStage på skolturné! Vet inte riktigt vilka skolor vi hamnar på och när, men det blir iallafall späckat schema, kul att komma ut och hälsa God Jul! Men vi får väl se hur gammal min kropp är imorgon, 43 kanske? Om jag har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0