she´s a freak, superfreak!

Gomorron! Gud vad trött jag är! Ögonen svider och det var tungt att stiga upp idag. Och för att inte krypa ner i den sköna sängen igen fick jag bädda fort som attan. För jag har inte tid att sova bort mina dagar, inte med kvällsjobb. Då blir det inget kvar känns det som. :) Jag drömde en massa konstiga saker inatt, och kom på mig själv med att vara sur på stackars Martin vid fem på morgonen. Jag fick för mig att det var dags att gå upp, och han verkade bara sova vidare. Så jag fräste lite på honom att han måste ändra sina sovvanor. Haha, ehm, kanske är jag som borde det? Jäjä.

Nu ska jag lite snabbt koreografera en schysst juldans innan det är dags att dra sig in mot stan, alla jazzlärare ska träffas och snacka ihop oss lite. Sen blir det jobb ikväll! Det är snart slut på terminen, nästa fredag är sista gången. Så det drar ihop sig! Ha en bra dag!


(icanhascheezburger.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0