nytt i träningsgarderoben

As usual! Jag köper typ bara kläder jag kan dansa i nowadays. Visserligen ganska naturligt eftersom jag dansar jämt och i princip lever i mjukisar. Men ibland skulle jag vilja hotta upp min vanliga garderob lite, men det får vänta tills jag får en fetare lön. :) Denna hittade jag på Stadium! Älskar den pigga färgen och fickorna. Kan det inte bli vår snart så att man kan dränka sig i färgglatt igen utan att sticka ut som Las Vegas i öknen? Jäjä, väldigt nöjd iallafall, och speciellt med att jag betalade med ett presentkort, feels like gratis! Yaay!



Och by the way, stripteasen gick kanon tidigare idag, jag och Martin gjorde ett bra jobb och tjänade ihop lite matpengar, hehe. Damerna var duktiga och kul, slängde sig ut och tog fram kåtblicken, haha! Jag vill också gå på en massa roliga möhippor! Så alla buddies out there, nu får ni hitta en bra man och put a ring on it! Jag själv nöjer mig med att vänta ett tag till och bara njuta av det jag har. :D


Stackars sambon ligger utslagen med huvudvärk efter att ha åkt med en kompis i hans bil. Som tydligen öste in sina egna avgaser! Haha, om man är ute efter en ung kille med en snygg bil får man tänka om. Det är bara gamla rika gubbar som har råd med sportbilar. Är det en snygging man är ute efter så ska man vända sig om efter riktiga rishögar, där finns guldkornen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0