merry christmas allihopa everybody!

Oooh guess what! Jag har fått en julklapp! Jag och Martin kunde inte hålla oss så vi har haft lite minijul här hemma. Gissa vad jag fick! En sprillans ny mobil! Jag har tre önskemål när det kommer till en mobil, det ska gå att ringa med den, smsa med den och så ska den vara snygg. Och min nya rosa samsung uppfyller alla kraven! :D Yaay! Av mig fick Martin en snygg svart skjorta, och pengar till en ny tauering! Han är gladis, jag är gladis! Hooraaaay!



Och hörrni! Gå och se Avatar ifall ni inte redan gjort det. Den var grymt bra! Som vanligt var det väldigt amerikaniserat med stridsgalna gamla gubbar, men skiter man i det så får man se en grym film. :)

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Åh grattis till..julklappen :P Och jag VILL se Avatar, and I will!! Gooo Jul!!!

2009-12-24 @ 10:57:07
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0