Luciafirande i Domkyrkan

Det var jättefint i kyrkan! Det känns alltid extra mysigt att gå dit på morgonen tycker jag. Jag tog jättefina bilder på lucian och kören men naturligtvis så skiter det sig med min kamera. När jag fört över bilderna till datorn har de en tendens att bara bli halva! Suck.. Men jag fick lite bilder och en film på dansarna (Martin) iallafall! men det var lite dramatiskt också, för Filippa som var lucia (och Majas kusin) verkade svimma av. Hon blev jätteblek, fick sätta sig och sedan bli hjälpt därifrån. Hoppas hon mådde bättre sedan stackarn.

 
Martins klass hade inledningsnumret. Fina! (Ljudet brusar lite dock på filmen.)


Denna delen ska filmas för TV! De gick i mittgången med ljusen och "körde med dem upp och ner och runt". Ha, det lät lite konstigt men jag kan inte förklara bättre. Hoppas Martin syns i bild på söndag!


Titta vad jag hitta! En liten mus som var livrädd och sprang omkring vid Lagerlunden. Sötnöt, inte springa i stan...


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart;)

TACK! Äntligen en vettig människa, orange liksom.. suck! Åh va myyys!! Vill också kolla Lucia!

2009-12-11 @ 14:42:16
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0