klar med det mesta

Jag blev klar med alla julklapparna! Det var i och för sig inte särskilt många att köpa, hade bara syster, systers sambo och bror kvar. Mamma och pappa var färdigfixade. Jag är glad att jag inte har fler att köpa till, att flytta hemifrån har varit sämst för min ekonomi! Men det är det värt! :) Martin och jag har sagt att vi inte byter julklappar förrän kanske i januari någongång, vi får väl se.

Har gått och fått jullov nu dessutom, hade terminens sista klasser idag. Jag kommer sakna mina elever, kommer inte träffa dem på typ en månad. Men det blir roligt under vårterminen, det ser jag fram emot! Det lär bli en hel del stress med uppvisningen, ska försöka ha framförhållning och diciplin och fixa det i god tid. Mmm tjena. Det är aldrig försent för att ändra sig eller hur? Bäst är väl att s'tta igång redan nu innan jag blir avdankad och slö av att vara ledig. Ha! Vi får se. :D

Imorgon ska jag och Lisa sätta igång det årliga julgodisbaket! YUMMIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0